Ahir la classe de 3r vam anar a visitar la Residència i centre de dia per a persones grans d’Horta. Va ser un matí molt emotiu, on vam poder conèixer a diferents avis i àvies que ens van rebre amb molt d’afecte. Amb ells i elles, vam compartir xerrades mentre preníem el sol i vam elaborar una postal que participarà en un concurs nadalenc. Grans i petits plegats en un matí molt enriquidor! Ens tornarem a trobar per Sant Jordi. Ho esperem amb candeletes!


